نمایندگی فروش رزولور

فروش رزولور تاماگاوا Tamagawa

نمایندگی فروش رزولور

فروش رزولور تاماگاوا Tamagawa

بازرگانی پیمان الکتریک (33993055-021 // 33993009-021)
شرکت تاماگاوا (Tamagawa) در کشور ژاپن تاسیس گردیده است و به تولید تجهیزات کنترل با دقت بالا پرداخته است. در حال حاضر این شرکت یکی از معدود تولید کنندگان سنسور های دو بعدی، سه بعدی (فضایی) و سنسور های موقعیت یا زاویه ای می باشد. این شرکت یکی از پیشگامان تولید سنسور های با سرعت بالا برای سیستم های حرکتی می باشد و محصولات این شرکت در صنعت هوا و فضا نیز مورد استفاده قرار می گیرد.در حال حاضر انکودر (Encode) و ریزولور (Resolver) های تولید شده توسط شرکت تاماگاوا به طور گسترده برای اتوماسیون کارخانه ها ، سیستم های اندازه گیری ، دستگاه های اتوماسیون اداری ،ماشین های نساجی، تجهیزات پزشکی ، کارخانجات کاشی و سرامیک و حمل و نقل هوایی مورد استفاده قرار می گیرد.انواع انکودر های این شرکت در ابعاد کوچک تابزرگ برای استفاده های مختلف موجود می باشند.
محصولات این شرکت دارای گواهینامه جهانی UL ROHS,CE, و ISO9001 می باشد. در حال حاضر محصولات این شرکت به بیش از صد کشور جهان صادر می شوند . مهم ترین عامل موفقیت این شرکت در سطح جهان نو آوری های فنی و ایجاد موسسه تحقیق و توسعه کیفی برای بالا بردن سطح کیفی محصولات می باشد.

این یک صفحه مستقل آزمایشی است که به زودی توسط نویسنده این وبلاگ، تکمیل یا حذف خواهد شد.

اگر شما نویسنده‌ی این وبلاگ هستید، برای حذف یا ویرایش این صفحه، از طریق مرکز مدیریت وبلاگ خود کافی است در منوی سمت راست به بخش انتشار رفته و بخش صفحات مستقل را انتخاب کنید.

صفحات مستقل جدا از مطالب سایت هستند که همیشه در منوی بالای سایت نمایش داده می‌شوند. این صفحات معمولا برای اطلاعات کلی در مورد سایت مثل «درباره ما»، «تماس با ما»، «فهرست» یا «نظرات شما» مفید هستند.

ارسال نظر به صورت پیش‌فرض برای صفحات مستقل غیر فعال است، اما می‌توانید آن را فعال کنید.

ضمنا برای ایجاد لینک مستقیم (به یک صفحه داخلی یا خارج سایت) در منوی بالای سایت، از منوساز استفاده کنید. مثل لینک «سرآغاز» که به مطلب اول شما لینک شده است.

فهرست سایر خدمات و محصولات شرکت بیان نیز به شرح زیر می‌باشد:

وبلاگ بیان، صندوق بیان (فضای اختصاصی آپلود عکس و آپلود فایل)، ابر جستجوگر سلام، موتور جستجوی ایرانی زال، سرویس ایمیل فارسی و ایمیل ایرانی، خدمات امن سازی جهت کاربران و مدیران سایت‌ها، ترویج و آموزش برنامه نویسی حرفه ای از طریق برگزاری مسابقات برنامه نویسی و ...